wtorek, 16 września 2014

RIVER ISLAND / H&M / NEW BALANCE


Cześć! Dziś trochę nowości, moja bluza z H&M, będzie w sklepach, pod koniec listopada, to będzie na pewno mój must have do bożonarodzeniowego śniadania. Koszula marki WRANGLER, z nowo otwartego sklepu w Arkadii. Reszta ubrań to River Island, spodnie i kurtka to obecna kolekcja dostępna w sklepach. Zegarek Michael Kors. No i w końcu buty... Idealny i mój ulubiony model New Balance 530. Polecam osobom, które lubią szybko chodzić po mieście, są mega wygodne, plus fajnie komponują się z marynarką. Zapraszam do oglądania zdjęć. Miłego tygodnia! :) Czapa STUSSY ze sklepu SKY STORE












2 komentarze:

  1. buty są świetne ale to w końcu moje ulubione NewBalance :D

    jeśli chcesz być na bieżąco z designem, architekturą wnętrz zapraszam do mnie; post o czerni we wnętrzach i nowoczesnym centrum handlowym w Malmo!

    www.abrzuchacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń