poniedziałek, 18 maja 2015

COS X MR PORTER - THE MODERN TRAVELLER


Cześć! Prezentuję Wam kolaborację, COS i MR PORTER na lato 2015. Limitowana 23 elementowa kolekcja tworzy kompletną garderobę męską w sezonowych szarościach, burgundach, i odcieniach głębokich granatów. Są to ubrania proste i współczesne. Kluczowe elementy obejmują dopasowane kroje, w klasycznym jednorzędowym stylu. Szarości odwzorowują surowe architektoniczne inspiracje. Szczególnie polubiłem torbę. Jest lekka, użytkowa, wykonana z wysokiej jakości tkanin. Na pewno zabiorę ją na wakacje! Do całości dobrałem moje nowe białe buty marki GANT od sklepu MIVO. Eleganckie, a do tego bardzo wygodne, tego lata białe buty to must have każdego faceta!













4 komentarze:

  1. Czy w wieku 14 lat moge założyć bloga modowego , jestem chłopakiem i nie wiem. Czy ty w moim wieku założyłbyś ? A co do stylizacji świetna i orginalna ps sory za kłopot

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem zacna stylizacja. Zmieniłbym jednak te długie kolorowe skarpetki na krótkie białe stopki.

    BTW. Napiszesz, gdzie złapałeś czapkę? Nie mogę się doszukać w treści. Dzięki z góry Olivier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo! Mam mega podobne spodenki i też je noszę z koszulą tylko że taką koszulą w kropki :) Fajnie dobrałeś skarpetki, bo nie są w oczywistym kolorze a i tak pasują do całości. ja niestety nie mam takiego daru i muszę się uciekać do pomocy mojej dziewczyny, także moje gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizaccje , jesteś dla mnie jak ikona mody hehe , może kiedyś byśmy sie poznali na żywo;p

    OdpowiedzUsuń